בניית אתרים איכותיים בעיצוב מותאם אישית, ומותאם לדרישות קידום אתרים בגוגל.
מומחים בבנייה ובקידום אתרים עם ניסיון של יותר מ-17 שנה!
אפיון האתר מתחיל בשיחה עם הלקוח וממשיך בתכנון קפדני של תוכן ועיצוב האתר, כדי שתקבלו אתר תדמית מיוחד מותאם אישית.
כל האתרים שלנו מעוצבים ונבנים ע"י מעצבת גרפית מקצועית ומנוסה, מהטובות ביותר בארץ, עם ניסיון בבנייה של מאות אתרים ודפי נחיתה, למאות עסקים בתחומי עיסוק רבים ומגוונים.
מרבית הגולשים כיום משתמשים בטלפון הסלולרי שלהם לצורך גלישה באתרים, ולכן חובה לקחת זאת בחשבון בעת העיצוב. את דפי הנחיתה אנחנו בונים בדרך כלל קודם כל למכשירים סלולריים, ומוודאים בין היתר שהגלישה תהיה קלה ונוחה, ושניתן יהיה ליצור איתכם קשר במהירות ובקלות.
חלק משמעותי בקידום אתרים אורגני הוא תוכן האתר, והוא חייב להיות מקורי וייחודי לאתר שלכם, ורלוונטי לתחום הקידום. בנוסף לזאת, בעידן בו אנחנו חיים, בו הכל צריך להיות קצר, תמציתי וברור, חשיבות המסר השיווקי הנכון היא קריטית, כי חלק מדרך יצירת הלידים מהאתר לעסק שלכם.
גולשים כיום דורשים שהאתרים בהם הם מבקרים יטענו באופן מיידי, לכן כל שניה של עיכוב יכולה להיות קריטית, וחלקם הגדול מהם לא ימתינו לאתר שנטען לאט מדי. אנו מקפידים על אתרים עם קוד נקי וקל, ואחסון בשרתים מקומיים בישראל, כדי להאיץ את מהירות הטעינה שלהם, מבלי לפגוע באיכות העיצוב.
האתרים שאנו בונים ללקוחותינו, נבנים במערכת וורדפרס (WordPress) - מערכת ניהול התוכן לאתרים (CMS) הטובה והפופולרית ביותר בעולם. מבין יתרונתיה של מערכת וורדפרס - גמישות גבוהה, עדכונים שוטפים, וקוד פתוח המאפשר לכם להיות חופשיים מתלות במתכנת כזה או אחר!
התקשרו 04-6229826 – או השאירו פרטים בטופס וקבלו הצעת מחיר משתלמת
הרבה מהתסכול של בעלי עסקים שפונים אלינו נובע מכך שהם השקיעו רבות באתר יפה ומעוצב אבל בשורה התחתונה הם כלל לא מקבלים פניות של לקוחות. מטרת המדריך שלפניך היא לתת לכך מענה. השקעת כסף, זמן, מחשבה בבניית אתר לעסק שלך – ולקוחות אין… מה עושים?
חילקנו את המסמך לשני חלקים:
החלק הראשון מתמקד ביצירת אתר שגורם לאנשים שמגיעים אליו להפוך ללקוחות.
החלק השני מתמקד בהזרמה של תנועה ממוקדת של תנועה לאתר.
טעות שבעלי עסקים רבים עושים היא להתחיל לקדם אתר שלא יודע להמיר.
לפני שמשקיעים כסף בלהביא תנועה לאתר, כדאי לוודא שהאתר באמת “יודע” להפוך את התנועה הזאת לפניות. כלומר – אנשים שחיפשו את השירות הספציפי שאתם נותנים, נכנסו לאתר שלכם ויצרו אתכם קשר.
איך עושים את זה?
מדוע כל בעל עסק חייב לזהות את הייחוד העסקי שלו? הייחוד שלך הוא התשובה לשאלה, שהגולש לכאורה שואל: “למה כדאי לי לבחור דווקא בך?”.
תשובה ברורה לשאלה הזו לא רק שתגרום ללקוחות לבחור בך היא גם תאפשר לך להעלות מחירים.
התשובה שלך צריכה להבליט את העסק שלך על פני המתחרים שלך: היא צריכה להיות כתובה בצורה ייחודית וגם להסביר בצורה ברורה מהם היתרונות שלך ומדוע כדאי לבחור בך. במקרים רבים, התשובה צריכה להיות קשורה לחששות של הלקוח הפוטנציאלי שלך – כלומר למשהו שחסר בתחום בו אתה עוסק (אולי ניסיון, אולי תחום התמחות ייחודי, אולי מהירות אספקה).
מה הייחוד שלך? כמה שאלות שמענה עליהן יעזור לך למצוא את הייחוד העסקי שלך:
מה הקהל שלך צריך?
מהו היתרון של המוצר שלך?
איזו תועלת משמעותית תצמח ללקוח משימוש במוצר שלך?
מה התוצאות אליהן יגיע הלקוח בזכות שימוש במוצר?
לדוגמא, כאשר בנינו את אתר האינטרנט שלנו, חשבנו מה מייחד אותנו בתחום קידום האתרים. תחילה חשבנו על מקצועיות, אך מן הסתם כל מי שמציע שירותי קידום מציג את עצמו כמקצועי… (והרבה אכן באמת מקצועיים). ואז חשבנו על אמינות. לכתוב על זה שהלקוחות שלנו יודעים שעלינו באמת אפשר לסמוך, ושאנחנו מעל הכל- ישרים, אמינים ואחראים על איכות העבודה. כתבנו את זה, בתוספת עדויות של לקוחות והדבר הביא לתוצאות טובות מאוד.
המסר השיווקי נגזר מתוך הייחוד העסקי ותפקידו להניע את הלקוח שלך לבצע פעולה כלשהי: רישום, פנייה טלפונית או רכישה באתר.
הגורמים שיאפשרו לזה לקרות הם:
כאן אין נוסחה אחת יחידה של איך צריך לכתוב זאת, כי בכל תחום יש להדגיש דברים אחרים.
לדוגמא, כאשר כתבנו את המסר השיווקי של אתר המספק השוואות מחירי ליסינג, הדגשנו את היעילות והנוחות בכך שהם רק צריכים למלא טופס וחברות הליסינג כבר “ירדפו” אחריהם עם הצעות. וגם הצענו הפשטות: הם רק יצטרכו לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר.
באתרים המציעים לימודי מקצוע או השתלמות מקצועית – מנסים להציע משהו ייחודי שתקבלו מלבד הלימודים: ליווי במציאת עבודה, הסמכה בינלאומית, מלגה למי שיירשם מוקדם וכו’.
בתחום של טיפול וייעוץ זוגי, יש צורך ליצור ביטחון אצל הגולש שהוא אכן הגיע לאדם רציני ואמין ולכן הם משלבים במסר השיווקי שלהם גם מידע על עצמם.
בשורה התחתונה כל אחד יכול ליצור מסר שיווקי אשר יופיע באתר ויעזור להפוך את הגולשים ללקוחות.
דף הבית ושאר דפי הנחיתה באתר לא אמורים לספר עליכם, לא לתת מידע, ולאו דווקא להיות יפים ומעוצבים.
הם צריכים לתת מענה לצורך של הלקוח בצורה עניינית וברורה. חשוב שהלקוח ידע שהוא הגיע למקום הנכון בו גם מבינים את הבעיה שלו וגם מציעים לו פיתרון.
דף נחיתה טוב יתחיל לרוב בהסבר על הבעיה, ואז יציע פיתרון באופן ברור. בהמשך הדף חשוב להסביר ללקוח מה מצופה ממנו לעשות: לדוגמא להירשם לשיחת ייעוץ חינם, להירשם לקבלת מדריך, או ליצור קשר.
שאר הדברים כמו הסבר על העסק, בלוג, מידע מקצועי, המלצות לקוחות וכו, הם חשובים וצריכים לקבל מענה על ידי תפריט הניווט.
עקרונות נוספים שאתם רוצים לשמור עליהם:
שירות של בניית אתרים איכותיים במערכת וורדרפס – המותאמים לצורכי הלקוח – מאופיינים ומעצובים בצורה ממירה תוך דגש על פיתוח ממשקים נוחים ועל עיצוב חווית משתמש, מודרנית ואיכותית.
עכשיו אחרי שהאתר שלך ערוך היטב, מבליט את הייחוד שלך, ומניע לפעולה, השלב הבא הוא הבאת לקוחות פוטנציאלים לאתר שלך.
האמירה המקובלת היא שאתר צריך תנועה, מבקרים. זו טעות. תנועת מבקרים אקראית, היא כמעט חסרת ערך. ההנחה היא שהזרמת תנועה לאתר עולה כסף ואם אתה משקיע בלהביא תנועה שאינה ממוקדת, אתה מבזבז כסף. לכן אנחנו משתמשים במונח הבאת לקוחות פוטנציאליים. המטרה היא להביא לאתר אנשים שמתעניינים במוצר או בשרות.
למרבית העסקים הדרך היעילה ביותר להזרים לקוחות פוטנציאליים היא שימוש בכלים של גוגל.
להלן שתי דרכים עוצמתיות להביא לאתרך אנשים שמתעניינים בשרות או במוצר שלך:
הסבר:
קידום ממומן בגוגל, נקרא גם פרסום בגוגל אדוורדס ופירושו פרסום של עסק או של שירות מסויים, דרך מודעות בתשלום המופיעות בדף החיפוש של גוגל, מעל או משמאל לתוצאות ה”אמיתיות”.
כאשר מישהו מקליק מילה כלשהי בגוגל, מוצגות בראש הדף שלוש פרסומות, ורק אחריהן מתחילות התוצאות ה”אמיתיות” של החיפוש. בנוסף, משמאל לתוצאות , מוצגות חמש פרסומות נוספות.
אלו הן ה”פרסומות הממומנות” של גוגל.
למעשה גוגל מציגים את המודעות בחינם, ורק כאשר מקישים על המודעה שלכם – אתם משלמים עבור ה”הקלקה”.
הייחודיות של העסק שלכם צריכה לבוא לידי ביטוי גם בבחירת ביטויי המפתח: חשוב לבחור ביטויים ממוקדים המבוססים על הייחוד העסקי (ניתן להיעזר בכלי עזר המסייע למצוא ביטויים ממוקדים ומדוייקים – על כך נכתוב במדריך נפרד).
המערכת של גוגל פשוטה לתפעול ומדהימה ביעילות שלה. אין עוד שיטת פרסום כה ממוקדת, המביאה לקוחות בדרך כה מהירה. כאשר אתם בוחרים את ביטויים המתאימים בצורה המקסימאלית לשירות הייחודי אותו אתם מציעים – אזי תשלמו פחות עבור כל קליק, והלקוחות אשר ילחצו על המודעות שלכם יהיו לקוחות איכותיים ומתאימים יותר עבורכם.
יתרונות נוספים של המערכת הם:
סיכום:
כאשר האתר שלכם יהיה מסודר, ברור, וממוקד בשירות הייחודי אותו אתם מספקים, הגולש אשר לחץ על המודעה והגיע אליכם, גם ייצור אתכם קשר. כך תוכלו להגדיל את העסק משבוע לשבוע.
הסבר: קידום אורגני משמעו קידום האתר בתוצאות ה”אמיתיות” של גוגל, כך שהאתר יופיע לא רק במודעות בתשלום, אלא גם בחיפושים האורגניים. בדרך זו מקבלים תנועת גולשים ללא עלות.
כדאי לקדם רק ביטויים ממוקדים וספציפיים אשר עבדו טוב באדוורדס, ובכך להימנע מהתחרות הקשה אשר קיימת בביטויים כלליים מידי. (אפשר גם למצוא ביטויים טובים וממוקדים על ידי שימוש ב”כלי מילות המפתח” של גוגל.) חשוב להבין שקידום אורגני מתבצע מול מתחרים אחרים שגם רוצים להופיע בתוצאות האמיתיות, ולכן חשוב לבחור ביטויים נכונים, שהינם קלים יותר לקידום מחד, ומביאים יותר לקוחות מאידך.
יתרונות הקידום האורגני:
סיפור מעניין:
אחת החברות שקידמנו, חברה לבניית פרגולות הממוקמת בחיפה, רצתה שנקדם אותם בביטויים המרכזיים ביותר בתחום. אמנם הצלחנו להגיע לדף ראשון, אך התחרות הייתה קשה, ולמי שממוקם רק במקום 8 כמעט אף אחד לא נכנס. ואז חשבנו אולי לקדם ביטויים שיותר ממוקדים באזור שלהם. גילינו משהו מאוד מעניין:
לביטוי “פרגולות בצפון” יש אותו מספר חיפושים חודשיים כמו לביטוי “בניית פרגולות”
לביטוי “בניית פרגולות בצפון” יש פי שניים חיפושים חודשיים מאשר לביטוי “בניית פרגולות עץ”
לביטוי “דקים בצפון” יש יותר חיפושים מאשר לביטויים “בניית דקים מעץ” ,או “בניית דק עץ”.
קיבלנו את אישורם לקדם את הביטויים הממוקדים ותוך זמן קצר הגענו לשלושת המקומות הראשונים בכל אחד מהם. הלקוח קיבל יותר תנועה, שהייתה כמובן ממוקדת יותר. לכן, חשוב לדעת לבחור את הביטויים הנכונים בשלב של תכנון הקידום, ודווקא לא להילחם על מילים תחרותיות מידי שאינן מחזירות את ההשקעה.
הבטחנו חמישה צעדים אבל פתאום נזכרנו שיש עוד צעד שהוא בעצם הכי חשוב:
כל מה שכתבנו למעלה זה רק מלים.
הן יהיו שוות משהו רק אם תיישם.
לא צריך ליישם הכול.
תיישם קצת וכבר תראה תוצאות.
תיישם הרבה תקבל הרבה תוצאות.
בהצלחה!
אנחנו רוצים להציע לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה: אם אתם עסק קטן או בינוני, ועדיין אין לכם אתר אינטרנט – אנחנו נבנה עבורכם אתר מקצועי במחיר מוזל.
בניית אתר בהנחה תינתן לכל מי שיצטרף למעגל לקוחותינו להם אנו מבצעים קידום אורגני בגוגל – קידום אתרים באינטרנט. כשאתם מתחייבים לקידום אורגני אצלנו, אנחנו מתחייבים גם לבנות עבורכם אתר וגם להצעיד אותו קדימה למקומות הראשונים בגוגל.
ההצעה מיועדת בעיקר לבעלי עסקים בינוניים וגדולים אשר להם משתלם יותר להשקיע בקידום אורגני והם יכולים בקלות רבה להחזיר את ההשקעה של הקידום.
אתם באמת מקבלים כאן הצעה שאי אפשר לסרב לה – גם קידום אתר אורגני למשך חצי שנה, בעלות נוחה של החל מ-2,000 ש”ח בלבד לחודש, תוך התחייבות להשגת היעדים המבוקשים, ובניית אתר וורדפס בעיצוב והתאמה אישית לעסק שלכם, ב-עד 30% הנחה מהמחיר המקורי.
מעוניינים בהצעה? פנו אלינו עכשיו!
רוצים לידים כבר בחודש הראשון? פניות איכותיות שיזניקו את העסק שלכם קדימה? ביחרו את ההטבה ובואו נצא לדרך!
לחודש הראשון
רישום חינם באינדקס העסקים “כרטיס ביקור”
בחודש הראשון
1,500 ₪ מתנה לקליקים בגוגל למפרסמים חדשים
* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית. המחירים הם לפני מע"מ.
נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!
התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם עם הצעה להגדלת העסק שלכם עוד לפני החגים!