הסבר כללי: הקמפיין בנוי מנושאים (שולחנות, כסאות, ריהוט וכו’) שבתוכם יש קבוצות (תתי נושאים, למשל שולחנות משרדיים, שולחנות מנהלים וכו’).
בתוך הקבוצות יש מילים שמפעילות את המודעות, ומודעות ייחודיות לקבוצה. כל מודעה מפנה לעמוד הכי רלוונטי לקבוצה, אבל הנוסח של המודעות די דומה, לכן הדוגמאות הבאות יחזרו על עצמן כמעט באותו אופן, בעיקר עם שינוי במילת המפתח.
דוגמאות למודעות של שולחנות משרדיים:
מודעה 1:
שולחנות למשרד – מבחר ענק – איכותי ומעוצב, במחירים משתלמים
/שולחנות_למשרד
פתרונות ישיבה וריהוט משרדי מעוצב ואיכותי, במחירים משתלמים. הכנסו עכשיו לאתר
מודעה 2:
שולחנות משרדיים מעוצבים – היפר משרד – המרכז לריהוט משרדי
/שולחנות_למשרד
ייצור ושיווק ריהוט משרדי מעוצב ואיכותי. מבחר ענק – במחירים משתלמים – הכנסו לאתר
דוגמאות למודעות של ריהוט משרדי בחיפה והקריות:
מודעה 1:
ריהוט למשרד – מבחר ענק – אולם תצוגה הגדול בחיפה והקריות
ריהוט משרדי מעוצב ואיכותי – פתרונות מושלמים במחירים משתלמים. הכנסו עכשיו לאתר
מודעה 2:
ריהוט משרדי איכותי ומעוצב – היפר משרד – המרכז לריהוט משרדי
/ריהוט_למשרד/קרית_אתא
ייצור או שיווק ריהוט משרדי מעוצב ואיכותי. מבחר ענק – במחירים משתלמים – הכנסו לאתר
וכך יש עוד כ-70 מודעות שונות, כל אחת מתייחסת לקבוצת המוצרים הספציפית שלה, אבל זה הקונספט.
הקמפיין שלך פועל מאתמול בצהריים (קצת לפני ששלחתי לך את ההודעה).
נכון לכרגע, התקציב היומי אזל, משלוש סיבות:
1. בנינו אותו לתקציב גבוה יותר.
2. אחוזי ההקלקה עליו הם פי 3 מהמשוער.
3. בכל קמפיין יש תקופת למידה של דברים שאי אפשר לדעת אותם מראש, כמו אחוזי ההקלקה, ולכן בתקופה הראשונית אנחנו עושים Fine Tuning עד שהקמפיין מתייצב כמו שאנחנו רוצים.
סה”כ היו עד עכשיו, 50 קליקים, בפחות מ-24 שעות (בפועל הקמפיין פעל פחות מ-12 שעות).
זה המון.
כל לילה בחצות מתחדש התקציב היומי, ומחר בבוקר תוכל לראות את המודעות שלך, אם תחפש אותן בביטוים כמו:
שולחן למשרד
שולחן מנהלים
שולחן ישיבות
שולחן קבלה למשרד
כורסאות המתנה
ריהוט משרדי (הורדתי אותו קצת במיקום כי הוא לקח חלק גדול מהתקציב)
ריהוט משרדי בחיפה
ריהוט משרדי בקריות
ריהוט משרדי בצפון
ועוד…
כרגע אנחנו מתמקדים רק בתחומים האלה, של שולחנות, חדר ישיבות, קבלה והמתנה, ריהוט משרדי, וממש קצת אחסון (זה קמפיין ממש קטן).
בוא נראה במהלך הימים הקרובים איך מתקדם לנו.
כמו כן, צריך לעקוב אחרי סופי השבוע. יכול להיות ששווה לעצור את הקמפיין בשישי-שבת ולהעביר את התקציב של הימים האלו לימי החול.
לשיקולך.
הערות:
הלינק שאתה רואה כאן מתחת לכותרת, הוא לא לינק אמתי, אלא לינק לתצוגה בלבד. הוא מסווה את הלינק האמתי שהוא הולך לכתובת הנכונה באתר.
לכל קבוצה יש שתי מודעות שונות.
נוסח המודעה מנוסח במגבלות המקום במודעה. יש לי מקום לשתי שורות של 30 תווים בכותרת ושורה אחת של 80 תווים בטקסט שמתחת.
יש כללים בניסוח שחשוב להקפיד עליהם כמו:
לענות על הצורך של הגולש.
אינפורמטיביות במידה (לציין פרט אינפורמטיבי אחד או שניים בולטים לכל היותר).
לציין את המיוחד או את המשתלם.
הנעה לפעולה בדף הנחיתה. למשל “הכנסו לאתר” – זה יכול להיות גם הנעה לפעולה אחרת, כמו “קנו עכשיו באתר” או משהו בסגנון הזה.
מהניסיון שלי, הדברים האלו מביאים לתוצאות הכי טובות. אם זה לא עובד, צריך לשנות את הנוסח, אבל לא את הסגנון.