מספר הערות ששלחנו בנוגע לדף נחיתה של לקוח, לקראת קמפיין ממומן שאנחנו (חברת אלטלייף קידום אתרים )עומדים לפתוח עבורו:
הדף לא מספיק טוב ולא ברור בכלל. ומבחינת התאמה למובייל (כלומר הגירסא הסלולארית)- בכלל רע מאוד.
גרסת המובייל:
טלפון – ללא הנעה לפעולה ונעלם ברקע. אולי לכתוב:"התקשרו עכשיו"
תמונת רקע – חתוכה וללא הכותרת הראשית. זה המסר המרכזי (מה שמסביר לגולש לאן הגיע). בכלל רצוי שהתמונה תהיה של המוצר הראשי או מספר מוצרים; משהו שיעודד את הלקוח הפוטנציאלי לעבור למצב של קניה.
מתחת לתמונה – הנעה לפעולה לא נכונה, הפעולה שאנחנו רוצים היא הזמינו עכשיו, לא אנשים שרוצים מידע (מי שירצה מידע יפנה בכל זאת). ככלל, הנעה לפעולה צריכה להיות הדבר הכי מושך בדף; אי אפשר שיהיה אפור (אפור זה טוב לרקע אבל לא לכפתורים).
טקסט מתחת להנעה לפעולה – טיפה מסורבל. אם כותבים בנקודות צריך להיות ממוקד, רעיון אחד בכל פעם, אחרת זו הפרעה בשביל הגולש.
להורדת הקטלוג – צריך להיות אולי בסוף – אם בכלל. לא מתאים לדף הנחיתה. הקטלוג יכול להיות בתוך הדף. כל פעולה כזו יכולה לאבד גולשים.
תמונות מתחת – קטנות מדי. לא תורמות כלום.
Bullets מתחת – דרושה כותרת מעל. הטקסט גדול מדי. לתעדף לפי חשיבות.
טופס יצירת קשר – רווח גדול מעל, ללא הנעה לפעולה (הטקסט הקיים לא מוצלח. בשביל מה לפנות? תוך כמה זמן תחזרו אלי? וכו' – דברים שמטרידים לקוחות. הם לא הספק היחיד שהגולש רואה. הם צריכים לתת את הפתרון הכי טוב).
סרטונים – ? אם אין מטרה בהם (לא מוסבר למה הם שם), הסיכוי שמישהו יצפה בהם, ובמיוחד בתחתית העמוד, מאוד נמוכה. רק מעט את הדף.
חסר – מעט אינפורמציה על המוצר ועל החברה שמספקת את המוצר: מהם היתרונות? הגולש גם רוצה לדעת מי עומד מאחורי זה.
גרסת הדסקטופ:
כל מה שכתבנו מעל וגם:
תמונת נושא +כותרת – הטקסט לא מרווח מלמעלה ונעלם ברקע. צריך יותר קונטרסט בין הטקסט לרקע. וכנ"ל לגבי כפתור הנעה לפעולה.
תמונות של מוצרים – כדאי לכתוב מה הדגם והשימוש של כל מכונה אחרת זה סתם מתבזבז.
חשוב לזכור שדף נחיתה קובע במידה רבה את הכדאיות של הקמפיין ואת כמות הכסף שמרוויחים או מפסידים ולכן חשוב לחשוב על כל פרט.
בברכה,