מה דרוש כדי להצליח בקידום – שיחה עם לקוח שלי
הלקוח לא מרוצה מכך שהתפזרנו על יותר מידי מילים ומילות המפתח הראשיות לא התקדמו מספיק.
הלקוח: אתה מספר על מילות מפתח אחרות – אני יכול להבין שיש תחרות עזה וממש מלחמה על מילות מפתח מסוימות, אם זה המצב, אני מצפה ממך להתמודד מולו ולהגיד לי שזה מה שקורה וגם מה צריך לעשות כדי לנצח במלחמה – כולל לכתוב מאמרים מהבוקר עד הערב.
התשובה שלי: אין מה להילחץ – אנחנו רק חודשיים מתחילת הקידום הלכתי על פעולות קצת יותר ארוכות טווח ויותר אינטיליגנטיות ולא קידמתי רק את עמוד הבית אלא שני דפים נוספים כי זה יותר נכון.
בכדי לנצח במלחמה צריך סבלנות.
אני אתמקד בחודש הזה רק במילות המפתח שאתה רוצה – ואחזיר את הביטוי “עסקים למכירה” לעמוד הבית
אם תכתוב עוד מאמרים זה יעזור להאיץ את תהליך הקידום