הסיבה שהיו פחות פניות בקמפיין היא מפני שהרבה מהקליקים היו ברשת התוכן ושם כנראה יש גולשים פחות איכותיים
אז הפסקתי את ההצגה של מודעות ברשת התוכן עבור חלק מקבוצות המודעות
וגם העליתי את העלות לקליק בגוגל
בכדי שנוכל לשלוט בעלות עדיף שלכל הקבוצה יהיה אותו סכום לקליק אחרת כל שינוי שנרצה לעשות ייקח הרבה זמן
כמו כן אין צורך לעשות יותר מארבעה ביטויי מפתח למודעה
ולמקומות כמו בנימינה עדיף לעשות מודעה נפרדת – שהיא אמנם תפנה לעמוד של זיכרון אך בכל זאת יהיה כתוב בה על בנימינה ולא על זיכרון
אז בימים הקרובים התקציב יעלה אבל אני מקווה שגם מספר הפניות יעלה בחזרה