הסבר ללקוחה השואלת כיצד מודדים קידום אתרים איכותי ומשתלם
ללקוח שלום,
כפי שסיכמנו -אני אנסה להסביר את עניין הקידום האורגני.
בקידום אורגני ניתן למדוד מספר דברים
א. מיקומי המילים המקודמות/ ביטויים מקודמים
ב. מספר הכניסות לאתר
ג. מספר החשיפות שהיו לאתר
ד. המיקום של ביטויים עם רמת רלוונטיות גבוהה ביותר
מספר כניסות וחשיפות
כאשר מתייחסים למספר הכניסות שהקידום האורגני מביא, יש לקחת בחשבון גם את מספר החשיפות מפני הדבר גורם לחשיפה של שם החברה והמותגים שלה ובטווח ארוך יכול להגדיל את מספר הפניות
מיקומים של ביטויים עם רמת רלוונטיות גבוהה
כאשר אנו מקדמים מילה מאוד תחרותית כמו מדפסות, אנו משקיעים הרבה כסף ואנרגיה על מילה שאינה כה מדוייקת עבור החברה. ואם אנו ממוקמים במקום שישי (המכובד בהחלט) ייתכן שמעט מאוד לקוחות אמיתיים יגיעו דרך מילה זו.
לעומת זאת , כאשר אנו מקדמים מילים מאוד מדויקות ומגיעים למקום ראשון, אזי הלקוחות הפוטנציאלים יגיעו אלינו בסבירות די גבוהה. כאשר אנו עושים לביטויים אלו גם מודעה מומנת, אנו שוב מגדילים את הסיכוי שיגיעו אלינו ולא למתחרים
חשוב לזכור כי יש מספר ביטויים בהם אנו מקודמים אשר להם נפח חיפוש שבישראל נחשב בהחלט לא קטן
כמו כן יש לזכור כי לכל ביטוי מקודם יש לעיתים כל מיני וריאציות והטיות שהגולש מקיש (וכן טעויות כתיב, יחיד רבים, ביטוי קצת שונה ועוד) וכל הביטויים הללו שאינם בטבלה – מביאים גם הם תנועה לאתר תודות לקידומו.
אתר הנוגע בתחומים רבים
אנחנו מקדמים מספר מאוד גדול של מילים ובתחומים שונים, דבר ההופך את עבודת הקידום למורכבת יותר, ואת המעקב היומיומי לקשה יותר.תוכלי לראות שמרבית המתחרים מתמקדים או בתחום של מחשבים בלבד או בתחום של מדפסות. וגם בביטוי מקרנים שהוספנו, מרבית התחרים מתמקדים בתחום הזה בלבד. וכמו כן, ומפרסמים את האתר במקומות באינטרנט אשר גם מהם מגיעה תנועה איכותית
בברכה,
אלטלייף קידום אתרים