כאשר האדם הממוצע יוצא לקניות, הוא אינו מצפה לחזור הביתה עם מוצרים בלבד. הציפייה של מרבית האנשים היא ליהנות מחוויית הקניה, ליהנות מהאפשרות לבחון מוצרים שונים ולהבין מה בדיוק הם קונים ועבור מה הם משלמים. באיזו צורה ניתן לחשוף סחורות ומוצרים שונים בפני הקהל הרחב? איך ניתן לשפר את הנראות ולהגדיל את המכירות? ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מגוון מתאים של מתקני תצוגה. מתקנים כאלה מסייעים להציג פריטים שונים באופן המושך את העין ומסייע ללקוח לבחור את מה שמתאים לו מתוך שפע האפשרויות.
לפריטים יוקרתיים וגם פשוטים
ההבדל בין מתקני תצוגה שונים יכול להיות גדול למדי. ישנם מתקנים שנועדו להציג פריטים מסוימים באופן שהלקוח יכול למשש, לגעת, לחוש. יש מתקנים שנועדו לאפשר ללקוח להביט במוצר, אך לא לגעת בו. מתקני התצוגה לוקחים חלק חשוב במיתוג החנות או נקודת המכירה. ישנם מתקנים שנועדו להעניק חווית קניה יוקרתית מאוד ויש מתקנים שנועדו להוות פתרון פרקטי. במתקני תצוגה שניתן להציג בהם תכשיטי יוקרה, שעונים או טלפונים חכמים יוקרתיים, לא יהיה נכון לעשות שימוש כאשר רוצים להציג מוצרים פשוטים שמחירם זול. יש, כמובן, גם מתקנים שבהם ניתן להציג אביזרי אופנה, הלבשה, נעליים, מעילים, משקפיים, מכשירי אלקטרוניקה ואפילו מאכלים שונים ושאר מוצרים.
נייחים וניידים
לצד מתקני תצוגה נייחים, שיתאימו מאוד לנקודות מכירה ולחנויות רגילות, יש גם מתקנים ניידים המצוידים בגלגלים או באפשרות קיפול, פירוק והרכבה מהירים. מתקנים ניידים יכולים להתאים מאוד לתצוגות ולתערוכות. גם בגלריות של אמנות ואפילו במוזיאונים עשויים להידרש מתקנים שונים לתצוגה. באמצעות שימוש נכון בשילוט המושך את העין, באמצעות שימוש נכון בסלוגן, בסיסמאות שיווק, בחלונות ראווה מעוצבים ובמתקני תצוגה מתאימים – קל יותר לפרסם, לשווק ולמכור.
http://www.rampal-ltd.co.il/