להודעה זו מצורפים:
- דוח קמפיין מסכם לחודש אוגוסט 2016 – קליקים, חשיפות, עלויות ועוד.
- דוח חשיפות ברשת התצוגה (אתרים אחרים) לפי מילות חיפוש של הגולשים.
- דוח חשיפות ברשת התצוגה לפי אתרים (כולל רימרקטינג).
- חשבונית חודשית מגוגל.
החודש מיקדתי את הקמפיין יותר לאזור הגאוגרפי של החנות, בניסיון לשפר את איכות הקליקים והחשיפות, אך מבלי לפגוע בכמותן. גוגל התחילו לתת נתונים על קליקים וחשיפות לפי מרחק מהכתובת הפיזית, והנתונים מראים שרובם מגיעים מרדיוס של עד 25 ק”מ מסביב לחנות. אני אוסף כמה דוחות למעקב בחודשים הקרובים כדי לוודא שיש עקביות, כי עדיין הבעיה היא בנתונים שמתקבלים מספקי התשתית של הגולשים (כל מי שגולש מבזק מזוהה מתל אביב למשל) ואגיש לך דוח מסודר בקרוב.
בקמפיין של רשת התצוגה, כמו שאמרתי בחודש הקודם, עשיתי כמה שינוים, כדי לשפר את החשיפה והקליקים, ואכן בחודש אוגוסט היו כרבע מיליון חשיפות למודעות שלנו.
שני הדוחות שמתייחסים לרשת התצוגה מראים את התפלגות החשיפות לפי שני פרמטרים שונים:
- אתרים בהם הוצגו (המיקומים כפולים כי הם מתייחסים לקמפיין התצוגה הרגיל ולרימקטינג בנפרד).
- מילות חיפוש בהן השתמשו הגולשים בגוגל, ודרכן הגיעו לאתרים אחרים בהם הופיעו המודעות שלנו. זאת אומרת, שגולש חיפש בגוגל מתכון לדגים (למשל), המשיך לאתר כלשהו, וראה את המודעה שלך מופיעה באתר אליו הגיע. חלקם גם לחצו על המודעה (כל המודעות בקמפיין הרגיל הן ממחשב שולחני, לכן הלחיצות הן לא סתם). ניתן לראות כיצד מילים כמו “מתכון”, “דג”, “דיאטה”, ואפילו “חיפה” ועוד (כולל הטיות יחיד/רבים), בולטות בנוכחותן.
ושוב סליחה על הדוחות המבולבלים, ככה המערכת מפיקה אותם.
כמו כן, הקדשנו החודש הרבה זמן עבודה לעדכון הכתובות במודעות בשל המעבר לאתר החדש, מכיוון שכתובות הדפים באתר השתנו עם המעבר לאתר החדש, וגוגל אדוורדס אינו מאפשר הצגת מודעות שכתובתן מופנית (מודעות כאלו נפסלות), זאת בנוסף עדכון המודעות עצמן לפורמט החדש של גוגל.