אין לידים מהאתר -מה עושים? בדיקה ודיווח ללקוח:
דיווח של ביצועי האתר לאחרונה:
1. מספר כניסות: עליה של 15 אחוזים במספר הכניסות. רוב העלייה הגיעה כתוצאה מעליות בקידום האורגני ולא רק מהממומן.
2. מיקומים: עליות גדולות בביטויים מרכזיים כמו מדפסות משולבות, מדפסות צבע, מדפסות לייזר צבע, מכונת צילום, מכונות הדפסה, פלוטרים, מדפסת משולבת, מדפסת צבע, סורקים ועוד.
3. קמפיין ממומן – סך הכול עד היום כ- 75 קליקים בעלות ממוצעת של 2 שקל לקליק (הוצאה של 150 ש”ח). חצי מהקליקים הוא על ביטויים כמו “חיסכון בהדפסות” ו “פתרונות ניהול מסמכים”. וזה אומר שיש פוטנציאל לכך שיגיעו אליכם לקוחות גדולים מהמילים הללו (גם בממומן וגם באורגני). לכן אני ממליץ להמשיך.
לידים: באופן כללי האתר לא ממש בנוי להביא לידים. הטלפון ממש לא בולט , אין טופס יצירת קשר ובדפי המוצר אין אפשרות לקנייה או להזמנה אונליין.
אז בעצם אנחנו מגדילים חשיפה ומגדילים מספר כניסות -אבל אם רוצים להגדיל את הקניות דרך האתר צריך לשים איזשהו באנר שיש בו גם את מספר הטלפון, גם קישור לטופס יצירת קשר וגם כמה מילים הקוראות לאנשים להזמין דרככם. – כי כרגע זה נראה כמעט כמו אתר מידע. כמובן שאני מגזים וחלק אנשים מבין שזאת החברה שמוכרת את המכשירים אבל אולי כדאי לעשות את זה יותר ברור.
אני אשמח אם ננסה ליצור באנר כזה.