מצורפים למייל זה:
- דוח חודשי מסכם לקמפיינים
- חשבונית מגוגל
השינויים שעשינו בתחילת החודש השפיעו לטובה על הקמפיין, ובניגוד לאופי העונה (באוגוסט מורגשת ירידה אצל כולם בדרך כלל), אצלך דווקא היתה עליה של כמעט 20% בקליקים לעומת החודש הקודם.
עיקר העליה היתה בקמפיין של בת מצווה, וחלק גם בקמפיין של ימי ההולדת. קמפיין בר מצווה ממשיך להיות חלש משני הקמפיינים האחרים.
החודש אני רוצה לשדרג לך את המודעות, לפורמט חדש ומורחב של גוגל שמאפשר להגדיל את הכותרת ואת תוכן המודעה שמתחת לכותרת. יש לנו פי 2 מקום בכותרת, ו-25% יותר בגוף המודעה. זה הרבה מאוד.
אשמח לדעת אם ישנם דברים שתרצה להוסיף או להדגיש במודעות.
מבצעים, אטרקציות וכו’.
זה משפר מאוד את הנוכחות של המודעה בתוצאות. לפעמים אפילו טוב יותר משיפור במיקום (בלי להוציא על זה עוד כסף פר קליק).